Lintje voor onze KoMore topper!
Op zondag 30 juni was het zo ver, onze Anita van den Berg is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau!! Meer lezen
Op zondag 30 juni was het zo ver, onze Anita van den Berg is benoemd tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau!! Meer lezen
Wij hebben zondag 2 juni weer mogen optreden bij Nijmegen Klinkt!
Dit keer hebben wij op Plein 1944 opgetreden.